Рубрики
МЕНЮ
Недилько Ксения
Муніципальний транспорт у місті Харкові поступово приводять до єдиного кольорового стандарту. Про це розповів заступник міського голови — директор Департаменту будівництва та шляхового господарства Дмитро Липовий, повідомляють у Харківській міськраді.
Харківський метрополітен
Він нагадав, що у 2021 році з ініціативи міського голови Ігоря Терехова червоний був затверджений як основний колір транспорту в Харкові, що сприятиме підвищенню рівня безпеки на дорогах.
За його словами, 150 муніципальних автобусів, які раніше були закуплені містом, підходять під затверджений стандарт. Тепер кольоровий стандарт впроваджується і метро. Так, у рамках планового ремонту один з потягів метрополітену був перефарбований. Найближчим часом він почне курсувати Холодногірсько-Заводською лінією.
Процес уніфікації всього транспорту буде тривалим.
Нагадаємо, портал "Коментарі" писав, що у Харкові на Салтівці збудують найдорожчу підземну школу: вартість матеріалів завищена у рази.
Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міськради уклав угоду з приватним підприємством “Будівельна фірма “Промтекс” на будівництво підземної школи за 160,7 млн грн. Про це Харківському антикорупційному центру стало відомо з сайту Prozorro.
Мова йде про будівництво захисної споруди на вулиці Гвардійців Широнінців на Салтівці. Очікувана вартість робіт була 163,89 млн грн, але під час торгів ціна зменшилась на три мільйони гривень. Це буде найдорожча підземна школа як у Харкові, так і в області. Варто зазначити, що будівництво першої “підземної школи” в Індустріальному районі коштувало менше 60-ти мільйонів гривень (тобто у 2,5 рази менше). Удвічі менше вартувала і друга підземна школа у Харкові.
Новини