Кличко вкотре відмовився змінювати підхід щодо роботи транспорту Києва під час тривог
Основна мета таких заходів — це захист життя людей, оскільки транспорт може стати мішенню для ворога.
Мер Києва Віталій Кличко підкреслив, що рішення про зупинку громадського транспорту під час повітряних тривог приймається лише Радою оборони міста, на основі рекомендацій військових. За його словами, основна мета таких заходів — це захист життя людей, оскільки транспорт може стати мішенню для ворога. Про це Кличко повідомив у Telegram.
“Популістичні пропозиції про те, щоб транспорт продовжував рухатися під час тривог, можуть призвести до трагедій. І відповідати за це будуть не ті, хто дає обіцянки чи збирає лайки. Найнебезпечніший популізм — це популізм під час війни. Я не займаюся і не буду цим займатися!” — заявив Кличко.
Він також зазначив, що за весь період повномасштабного вторгнення РФ в Україну уламки ворожих снарядів чотири рази потрапляли на ділянки метрополітену в Києві. Зокрема, одна з ракет, що не вибухнула, впала біля опори мосту Метро. Це є серйозною загрозою для безпеки столичних жителів, оскільки такі боєприпаси можуть спричиняти масові жертви серед мирних громадян. Мер Києва також наголосив, що подібні випадки траплялися й в інших містах України, зокрема в Миколаєві, Херсоні та Запоріжжі, де в результаті обстрілів ворожими снарядами було пошкоджено рухомий склад громадського транспорту, що призводило до людських жертв.
"У Миколаєві, Херсоні та Запоріжжі трапилися трагедії через потрапляння снарядів у транспорт. У Києві пошкоджено 22 одиниці транспорту КП "Київпастранс" через обстріли ворога", — додав Кличко.
Також нагадуємо, що нещодавно в Київській області сталася трагедія на залізничних коліях: житель села Тарасівка загинув, переходячи колії на заборонений сигнал світлофора.
Портал "Коментарі" писав, що фронтовий бомбардувальник Су-34 вперше у бойових умовах застосував ракетний комплекс "Кинджал". Такий висновок можна зробити на основі публікацій у низці російських ЗМІ.